Klacht: Neckermann weigert haar verantwoordelijkheid te nemen als verkoper van een product

op 27 januari 2014 over neckermann.com in de categorie Online Warenhuizen

Ik heb inmiddels al 4-5 maanden mijn Samsung S4 niet meer in mijn bezit omdat het reparatiebedrijf ingehuurd door Neckermann.com het toestel beschadigd heeft tijdens een eerdere reparatie en nu weigert te herstellen tenzij ik ook een andere (prijzige) reparatie accepteer waar ik niet om heb gevraagd. Volgens het Juridisch loket is het de verantwoordelijkheid van Neckermann.com als verkoper van het product om te zorgen dat het reparatiecentrum haar werk goed doet. Ik ben namelijk klant van Neckermann.com en heb recht op een volledige service. Omdat het toestel nog in de garantieperiode valt moet Neckermann er dus voor zorgen dat het probleem word opgelost of mij een vervangend toestel geven. Na contact opgenomen te hebben met Neckermann heb ik te horen gekregen dat Neckermann hier niet mee akkoord gaat en simpelweg verwijst naar de geschillencommissie. Het bedrijf neemt dus niet haar verantwoordelijkheid en doet weinig tot geen moeite om tot een passende oplossing te komen waar iedereen tevreden mee kan zijn!

Ik wil dat de fouten van het reparatiecentrum worden rechtgezet en dat mijn toestel hersteld word! Indien het niet mogelijk is wens ik een vervangend toestel te krijgen van hetzelfde type.

3 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door neckermann.com in behandeling genomen

3 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat neckermann.com een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

neckermann.com

Heeft op 04 februari 2014 om 16:05 geantwoord

Beste 'Dy NOfix',

Zojuist heb ik telefonisch contact met je gehad. samen zijn we tot de oplossing gekomen dat reparatie geen optie is. Je bent akkoord gegaan met ons voorstel een vervangend toestel bij je te leveren.

Groeten,

Marianne
Webcare, Neckermann.com

3 jaren geleden - De melder van de klacht heeft zojuist de oplossing van neckermann.com beoordeeld.

Alle klachten die gemeld zijn door Dy NOfix