Klacht: Neckerman

op 23 juli 2012 over Neckermann Reizen in de categorie Online Reisbureaus

De reis voldeed niet aan mijn verwachtingen om de volgende reden(en): • Kind onvriendelijke omgeving(geen voorzieningen in en nabij de omgeving) • Schimmel in de badkamer en door het gehele vertrek etensresten,beesten en mieren. • Hotelkamer van 3 bij 2 meter (terwijl ik een appartement had geboekt) • Niet 1 keer schoongemaakt in de 16 dagen dat ik er verbleef. • Geen schone lakens,handdoeken etc. • Onbeschofte reisleider :Kris Joosten,deze heeft niets gedaan om ons ook maar te helpen,niet aanwezig en was telefonisch bezig om met zijn broer zo goedkoop mogelijk aan sigaretten te komen. • Geen koelkast(deze zat vol met etensresten en was warmer dan de hele kamer,zie de foto’s in de bijlage!) • De kamer zat vol met resten van dode insecten,hagedissen,muggen en ander ongedierte. (zie de foto’s) • Het zwembad rook naar urine en was heel smerig (resten van voedsel en riool) • Het strand was geen 200 meter lopen maar 1 km bergop en bergaf,we waren genoodzaakt een auto te huren,want met een kindje en 45 graden,kan je dat niet lopen en de eerste bus was in Sant Joseph,dit lag 5 km verderop in de bergen! • De reisleiding kon en deed niets voor ons,we konden bijbetalen namelijk 280 eur per persoon per week om in een appartement te mogen verblijven,dit hebben we niet gedaan,omdat we de reissom in Nederland al hadden betaald en geen 400 eur hadden,om dit te kunnen doen,wat mij logisch lijkt als je al 900 eur hebt betaald voor de reis. • De hotelmedewerkers stuurden me weg met mijn klachten en hebben niets gedaan,om ons tegemoet te komen,deze stuurden ons weg en vroegen alleen what do you want?we are closed al day,so go to the beach! Iets wat dus niet kon! Op grond van de wet bent u verplicht de reis uit te voeren overeenkomstig de verwachtingen die ik daar van mag hebben. Mijn verwachtingen waren gebaseerd op informatie uit de catalogus op internet zoals deze op de geboekte datum werden vermeld op de website van Neckerman en op de verstrekte klassering van de accommodatie, en de beschrijving hiervan op jullie site Nu de reis op genoemde onderdelen tekortschoot, stel ik u aansprakelijk voor een Vergoeding voor gederfd vakantiegenot: twv 890 eur. Dit is de vergoeding die ik kan vragen omdat mijn vakantie minder leuk is geweest doordat er zaken niet in orde waren, dit is echter zacht uitgedrukt en hierbij zitten nog niet eens de kosten die ik heb gemaakt,om mijn verblijf zo normaal mogelijk te maken,iets wat mij normaal is,hygiene,telefoonkosten naar Neckerman,autohuur,waterkoker,bestek,borden,bekkers en zo nog een hele lijst met voor mij NORMALE zaken De maximale vergoeding voor gederfd vakantiegenot is 1x de reissom. Ik ga ervan uit,dat ik u hierbij voldoende heb medegedeeld met betrekking tot de redenen.
Gewenste oplossing
financiele compensatie voor geleden reisgenot

financiele compensatie voor geleden reisgenot

5 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door Neckermann Reizen in behandeling genomen

5 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat Neckermann Reizen een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Neckermann Reizen

Heeft op 08 oktober 2012 om 12:08 geantwoord

er is een brief naar cliënt rechtstreeks verstuurd.

Alle klachten die gemeld zijn door samplesonly