Klacht: Navigatiesysteem nieuwe Ford Focus werkt na 3 maanden nog steeds niet

op 11 februari 2018 over Ford in de categorie Automerken

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

In november 2017 een nieuwe Ford Focus gekocht met navigatiesysteem. Helaas werkte en werkt het navigatiesysteem niet. Ook niet na door de garage uitgevoerde updates en reset van het systeem. Ford Wensink Arnhem liet weten van Ford Nederland afhankelijk te zijn. Men heeft geen idee wanneer het systeem wel gaat werken. Mijn klacht is dat ik een nieuwe auto met navigatiesysteem heb gekocht en de navigatie niet werkt en er ook geen zicht op is wanneer dat wel het geval zal zijn. Naar mijn idee schiet Ford Nederland in deze toch wel ernstig te kort.

Gewenste Oplossing:

Ik ben tevreden zodra ik in mijn auto rijd met een werkend navigatiesysteem. Na een periode van drie maanden mag ik dat toch wel verwachten.

Bericht van Robin van Klacht.nl

5 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Ford

Bericht van Robin van Klacht.nl

5 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Ford nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door ChrisAlblas