Klacht: navigatie updaten. Door te groot bestand SD-kaart nodig, die niet leverbaar is

op 15 mei 2020 over TomTom in de categorie Navigatiesystemen

Ik heb een TomTom start 40. Een paar jaar geleden gekocht. Deze navigatie zou ik zo vaak kunnen updaten als ik wil, zolang dit type verkocht wordt. De laatste update bleek echter een te groot bestand te zijn voor mijn TomTom. Daarom wilde ik een SD-kaart van 16 GB kopen voor extra geheugen, maar er staat al zeker 6 weken op de website dat dit artikel binnenkort beschikbaar komt. Ik zit al die tijd met een lege TomTom, omdat ik eerst het oude bestand er af moest halen, voordat het nieuwe bestand er op zou kunnen. Telefonisch is de klantenservice niet bereikbaar vanwege de uitzonderlijke omstandigheden zoals een bandje mij vertelt. Ik kan nergens een e-mailadres vinden. Als ik op de website een stappenplan doorloop waarbij ik aangeef om welk type TomTom het gaat, waar ik een vraag over heb, krijg ik als antwoord dat dat type niet meer voor reparatie in aanmerking komt. Ik wil helemaal geen reparatie, ik wil een SD-kaart zodat ik de laatste update kan downloaden, meer niet.

Als ik een SD-kaart heb kunnen bestellen en hem vervolgens ontvang van TomTom en de laatste update heb kunnen installeren. Ik zou zelfs al blij zijn als er bij het artikel (de SD-kaart van 16 GB met adapter) vermeld wordt wanneer het weer leverbaar is.
Ik heb nog nooit een bedrijf mee gemaakt die zulke slechte service verleent aan zijn klanten en zo onbereikbaar is.

4 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over TomTom

4 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over TomTom nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Lonruif