Klacht: navigatie ter reparatie ingediend

op 05 juli 2012 over Mycom in de categorie Internetshops - Computers en accessoires

ik heb 31 mei 2012 mijn navigatie ingediend omdat hij steeds vastliep. het zou niet lang duren dan zou ik hem terug hebben. aantal keer langs geweest en steeds te horen gekregen dat hij deze week binnen zou moeten komen, want de 10 werkdagen (de reparatietijd)waren voorbij,nog steeds niets, laatste keer kreeg ik te horen dat ze ermee bezig waren??maar hoelang het nog ging duren wisten ze niet. ik ga over een week op vakantie en dan heb ik hem nodig, maar ik vrees dat dit niet gaat lukken. ik ben heel boos hierom omdat ik steeds aan het lijntje wordt gehouden,ik heb hem al een aantal keer nodig gehad. ik vind deze service heel slecht. ik ga morgen nogmaals langs om te kijken maar ik weet dat ik niet meer bij mycom iets koop.

als hij niet gerepareerd kan worden of als het nog langer gaat duren dan een vervangend product.

5 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door Mycom in behandeling genomen

5 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat Mycom een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Alle klachten die gemeld zijn door h70b