Klacht: Navigatie

op 16 februari 2018 over Opel in de categorie Automerken

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

In maart 2017 nieuwe opel gekocht bij Henri en Herman.
Er moest een app geïnstalleerd worden i.v.m navigatie n.l android auto
er is mij door de opel garage verteld dat het systeem NIET wordt ondersteund door opel Nederland maar daar wordt aan gewerkt.
Mijn eerste reis naar het buitenland sloeg de navigatie in Nederland
al op hol !! Wij hebben toen maar opel on star gebeld want dat had de
garage geadviseerd maar die kon ons niet helpen (ze snapte het ook niet)
Wij zijn daarna verder gegaan op onze route beschrijving. In Duitsland weer een poging gedaan om op de navigatie te rijden je hebt enkele weken een nieuwe auto en wil dus alles uitproberen.
Nou dat hebben we geweten we zijn uiteindelijk verdwaalt in een buitenwijk de weg gevraagd de navigatie uitgezet en op de route beschrijving naar onze bestemming gereden.
We zijn nu tien maanden verder en er is door Opel niets gebeurt
het is een DRAMA.
Ik heb de duurste uitvoering van de corsa met automaat en NAVIGATIE
zou hier nog graag een poosje in blijven rijden.

Gewenste Oplossing:

Dat opel op korte termijn dit probleem oplost indien mogelijk andere
navigatie inbouwen of auto inruilen voor een auto van gelijk kaliber
mijn auto heeft er pas 7000 km opzitten.

Bericht van Robin van Klacht.nl

7 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Opel

Bericht van Robin van Klacht.nl

7 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Opel nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door wenverheij