Klacht: navigatie

op 17 augustus 2017 over Ford in de categorie Automerken

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Ford Nederland verkoopt sinds de zomer van 2016 nieuwe auto’s met navigatie en entertainmentsysteem SYNC3. Dit is al enige jaren in gebruik in de VS en nu dus ook in Nederland. Bij aflevering blijkt dat het systeem is voorzien van 3 jaar oude navigatiekaarten van een ander merk dan aangekocht. Bij navraag geeft Ford Nederland aan dat er pas in juli 2017 een oplossing beschikbaar is. Er moeten dus duizenden auto’s rondrijden met zo’n verouderd systeem nu is het aug 2017 nog geen nieuwe update

Gewenste Oplossing:

gratis nieuwe update nooit meer deze SYNC3 navigatie in mijn auto de oude navigatie van ford was beter

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 maand geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Ford

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 maand geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Ford nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door ed faas