Klacht: Oplichting

op 16 juli 2015 over Nationale Ondernemingsgids in de categorie Gidsen

Ik ben op zeker moment gebeld door de ondernemingsgids en in het voorgesprek lieten ze mij voorkomen dat ik al enige tijd bij ze ingeschreven stond. Ik snapte er al niks van en uit beleefdheid bleef ik aan de telefoon. Eén van de medewerkers had zo’n mooi praatje dat ze mij liet voorkomen dat ik antwoorden moest geven op de vragen die zij stelde. Ik snapte er nog steeds niets van en vandaar dat het bandje wel 4 of 5 keer moest her starten. Toen begreep ik er nog steeds helemaal niets van. Na veel 5en en 6en hebben wij een eind aan ons telefoon gesprek gemaakt, maar ik had nog niet het besef dat ik ergens in verzeild ben geraakt, wat ik niet wilde. Toen ik de volgende dag thuis kwam lag er een vette rekening in de bus en heb naar hand van de rekening gelijk ondernemingsgids gebeld om te zeggen dat ik er totaal niet eens was. Toen ik een hiervoor een medewerker aan de telefoon kreeg werd ik letterlijk uitgelachen en er werd gezegd; “U heeft ja gezegd.” en toen werd er opgehangen door u medewerker. Er gingen een aantal weken overheen en toen kreeg ik een telefoontje van een van de medewerkers en werd er gevraagd of de factuur nog overgemaakt werd, waarna ik zei dat ik er nog steeds niet van gediend was/ben. Er werd mij toen verteld letterlijk en figuurlijk dat ik er maar in de rekening moest stikken. Dus u kunt zich wel voorstellen hoe ik mij op dit voel over deze kwestie. GENAAID!!

Als alles ongedaan gemaakt word.

3 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Nationale Ondernemingsgids

3 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Nationale Ondernemingsgids nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Stefan1969