Klacht: opgelicht

op 09 maart 2015 over Nationale Ondernemingsgids in de categorie Gidsen

ik ben opgebeld door uwondernemingsgids met het verhaal dat ik mij daar een half jaar geleden bij heb aangesloten, en dat ze een eind datum wilde bespreken. Nadat ik dit gedaan heb vond ik dit toch wel raar en ben ik naar hun site gegaan. Al zoekende kwam ik veel berichten tegen dat ik de zoveelste ben die is opgelicht.
Nadat de schriftelijke bevestiging binnen was heb ik gelijk een mail gestuurd met de mededeling dat ik mijn opdracht terugtrek. Ik heb verder geen reden hiervoor gegeven, omdat ik nog binnen de 14 dagen bedenktijd handelde. Daarna kreeg ik een mail terug dat ik mijn opdracht niet kon terugtrekken, omdat de geluidsopname die met hen gemaakt is, bindend is.
Hier klopt naar mijn idee helemaal niets van! Oplichterij en ze houden zich niet aan de wettelijke bedenktijd.

Ik ben tevreden als ik onder dit telefonisch contract uit ben.

4 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Nationale Ondernemingsgids

4 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Nationale Ondernemingsgids nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door maxim p