https://www.nationalgeographic.nl/wetenschap/2020/07/hoe-wetenschappers-weten-dat-covid-19-veel-dodelijker-is-dan-griep
Bovendien weten wetenschappers inmiddels beter hoe ze de sterftekans voor COVID-19 moeten berekenen. Dat levert alarmerende cijfers op. Volgens de meest recente ramingen, gebaseerd op de IFR (infection fatality rate, de verhouding tussen het aantal doden en het aantal besmette... Lees meer
Twee en een halve week geleden heb ik de scheurkalender 2021 van National Geographic besteld. Behalve een bestellingsbevestiging heb ik verder niks ontvangen. Als ik mail of bel om te vragen waar de kalender blijft, dan krijg ik geen antwoord... Lees meer
Wij hebben van de National Geographic een brief ontvangen voor continuering van ons abonneeschap. Daarin stond een bankrekeningnummer. Onze bank, ABNAMRO, vertrouwt dat nummer niet. We hebben toch een 2-jaar fee overgemaakt naar dat nummer en hebben sindsdien niets meer... Lees meer
Abonnement beëindigd. Toch premie geïncasseerd. Toegezegd niet te incasseren toch gedaan. Toegezegd gegevens automatische doorlopende incasso te verwijderen. Ondanks diverse mails en telefoon nog steeds geen bevestiging. Lees meer
N.G.M. reageert totaal niet op verzendklachten van het magazine naar
mijn adres in Frankrijk.
Vóór het afsluiten van het abonnement heeft ondergetekende DUIDELIJK
gevraagd of het magazine direct naar mijn adres in Frankrijk kon worden
gezonden met de daar bijhorende verzendkosten.
Verzending van dit magazine... Lees meer
In januari 2019 een cadeau abonnement besteld op de Traveller voor een vertrekkende collega, bevestiging ontvangen en bedrag voor 4x het blad is afgeschreven op 27-2-19. Helaas heeft mijn collega het blad nog steeds niet ontvangen.
vanaf 1 maart al bezig... Lees meer
Vanaf 20 februari ben ik contact aan het zoeken met de klantenservice van de NG met mijn klacht dat ik geen magazines meer kan downloaden? Er blijkt iets misgegaan te zijn met de betaling en mijn nieuwe rekening, maar bij... Lees meer
Op 4 Februari een abonnement voor 4 edities afgenomen EN bevestiging gekregen.
Er is iets fout gegaan in het systeem waardoor mijn abonnement niet is doorgekomen.
5x met telefonische helpdesk gebeld. Deze kunnen mij niet verder helpen, deze zetten de klacht door... Lees meer