Klacht: nate krant

op 14 december 2017 over Telegraaf in de categorie Kranten - Landelijk

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Bericht van Robin van Klacht.nl

4 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Telegraaf over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

4 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Telegraaf in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

4 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Telegraaf een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Telegraaf

Heeft op 15 december 2017 om 09:51 geantwoord

Geboden Oplossing:

Geachte heer Akkerman,

Hartelijk dank voor uw bericht. Erg vervelend voor u dat een natte krant is bezorgd, dit is natuurlijk niet de bedoeling. wij hebben contact gezocht met de bezorgdienst en gevraagd of de bezorger de krant helemaal kan doorduwen zodat de krant droog bij u bezorgd wordt.

Onze excuses voor het ongemak. wij gaan er vanuit dat de krant in het vervolg weer goed bij u bezorgd wordt.

wij wensen u alvast fijne feestdagen en veel leesplezier met de Telegraaf.

Met vriendelijke groet,

Het Webcare Team (BR)

Heeft op 15 december 2017 om 16:40 geantwoord

de krant was al nat voor dat hij in de bus is gegaan

Alle klachten die gemeld zijn door h.akkerman