Klacht: Nat gespoten door medewerker

op 01 oktober 2017 over Dekamarkt in de categorie Supermarkten

Ik loop naar mijn fiets om de boodschappen in mijn fietstas te doen , op dat moment krijg ik een stoot water over mij heen en vol in mijn gezicht omdat ik omhoog kijk waar het water vandaan komt. Er was een medewerkster bezig met een waterslang, zij zou de planten water gaan geven die op dat moment buiten stonden. Zij draaide de kowater kraan open via de brandkraan die binnen om de hoek hangt van de deur, de waterslang naar buiten hangend. De medewerkster wilde doorgaan met waar zij mee bezig was en wist even niet hoe te reageren, waarop ik haar moest zeggen wat te doen ( handdoek) zij is toen naar binnen gegaan om doeken te halen. Dit duurde zo lang dat ik op zoek ben gegaan naar de bedrijfsleider. Deze was in het magazijn om de medewerkster een handdoek te geven. Ik stond op dat moment bij de klapdeuren , de bedrijfsleider zag mij staan en kwam achter de medewerkster aangelopen naar mij toe. Ik vertelde dat ik een klacht wilde bespreken over het gebeuren maar kreeg het idee dat ik niet serieus werd genomen op dat moment. De bedrijfsleider zag op dat moment ( hij keek over mij heen ) een bekende , en moest lachen.
Toen ben ik heel boos bij hem weggelopen en heb tegen hem gezegt dat hij hier nog meer over zou horen.
Ik hoop ook echt dat dat gebeurt want ik voelde mij op dat moment echt niet begrepen ( boos )

Ik ben gauw naar huis gefietst want ik had het op dat moment heel erg koud van de vele hoeveelheid water wat ik over mij heen had gekregen. Dit was via mijn rug naar beneden gegaan.

Ik hoop dat er iets aan gedaan wordt en dat dit niet nog eens kan gebeuren.

Mvg. J.J van den Berg – Poelstra

Treilerstraat 118
1503 j.l
Zaandam.

T

2 weken geleden - Ik heb een email gestuurd naar Dekamarkt over deze klacht.

Reactie van de melder van de klacht Tessa 2013

2 weken geleden - filiaal loc686 zaandam.

2 weken geleden - Deze klacht is zojuist door Dekamarkt in behandeling genomen

Bericht van Dekamarkt

2 weken geleden - Melding geregistreerd en in behandeling: 'SD M1710 0126 Klacht.nl -- Nat gespoten door medew.' Klantenservice DekaMarkt

Alle klachten die gemeld zijn door Tessa 2013