Klacht: nalatigheid, niet reageren op contact via telefoon, emails

op 09 augustus 2017 over Vakantieveilingen.nl in de categorie Vakantie Veilingen

Beste klantenservice medewerker,

Ik email naar aanleiding van mijn gewonnen reis.

Dit is overigens de 3de keer dat ik zelf contact opneem met jullie terwijl mij al 3 KEER!! is toegezegd om terug gebeld te worden en ge-emailed te worden door mevrouw morena. Waar ik geen contact meer wens te hebben aangezien ze haar woord niet kan houden.

Om het verhaal kort te houden: mijn vakantie werd slechts een paar dagen voor vertrek gecanceld omdat er te weinig informatie was vertrekt. Ik belde om te kijken of ik de reis op een ander moment kon inzetten het gaat toch om een redelijk fors bedrag. Morena zou dit uitzoeken en mij terug bellen hierover, ik gaf toen al aan, dat ik werk overdag, het is beter om mij een email te sturen hierover. Waarop ze zei: dat doen wij standaard als wij onze klanten niet bereiken. Dit is nooit gedaan!

Ik belde dus zelf maar terug een week later, waarop ik weer morena aan de lijn kreeg. Kreeg haar excuses etc. en ik kon nog gebruik maken van de voucher alleen met extra zomer kosten/toeslagen erbij en anders moest de voucher na september worden gebruikt. Oké ook geen probleem, waarop ik vroeg of ze mij deze informatie kon mailen zodat ik deze kon doorsturen naar mijn zusje. Ik wil dat zij gebruikt maakt van de voucher. We zijn nu 2 weken verder en weer heb ik geen email van morena met alle informatie erin hoe ik de voucher kan verzilveren, de mogelijke vertrekdata + toeslagen etc. Mijn geduld en irritatie begint op te hopen.

Mijn vraag is ; kan iemand mij aub de gevraagde informatie sturen zodat er gebruikt kan worden gemaakt van de voucher.

mvg.

Rosa Heinen

Dit is op 24-7-2017 verstuurd en tot op heden heb ik geen enkele reactie hierop gehad!! Telefonisch niet bereikbaar heb de email net weer verstuurd.

Ik wil mijn geld nu terug, of ze moeten me flinke korting geven op bagage, vertrek vliegvelden, toeslagen weghalen etc. Ben echt heel pissig nu!!!

1 maand geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Vakantieveilingen.nl

1 maand geleden - Deze klacht is zojuist door Vakantieveilingen.nl in behandeling genomen

1 maand geleden - We hebben bericht ontvangen dat Vakantieveilingen.nl een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Vakantieveilingen.nl

Heeft op 10 augustus 2017 om 10:24 geantwoord

Beste Rosa,

Zo te lezen verloopt de communicatie niet zo soepel. Wij hebben met uw gegevens maar 1 contactmoment gevonden en dat is op 19/06/2017 geweest. Hieruit is gebleken dat u eerder contact heeft gehad met de aanbieder zelf en met hen ook een afspraak heb gemaakt.

Wij hebben jou hierop verzocht om weer contact te zoeken met de aanbieder en al het mailcontact met hen naar ons op te sturen, zodat wij kunnen kijken op welke wijze wij u verder kunnen helpen.

Graag zien wij de conversatie tegemoet op webcare@vakantieveilingen.nl, zodat we u verder van dienst kunnen zijn.

Mila-VV Webcare

Alle klachten die gemeld zijn door RMH_