Klacht: nalatigheid en onkundigheid adviseur(s)

op 17 augustus 2016 over goedkopehypotheek.nl in de categorie Hypotheken

Februari 2015 een adviesgesprek gehad met een adviseur. Deze gaf als advies na berekening, om hypotheek open te breken, hiermee een flinke besparing realiserend op de maandlasten. Wij enthousiast een contract getekend en zou binnen 6 tot 8 weken geregeld zijn. In mei 2015 samenwerking met deze adviseur beëindigd, er kwam niets van uit. Kreeg onder protest nieuwe adviseur aan gewezen terwijl ik dit niet wilde. Vanaf dat moment alleen maar ellende, geen goede inspanningsverplichting en nu Augustus 2016 nog steeds aan het bakkeleien over de door hun gestuurde nota van €3000.-Wens deze niet te betalen omdat ze totaal niet na zijn gekomen wat ze mij beloofd hadden. Nu klacht indienen bij Kifid ( overkoepelende organisatie) in de hoop dat ik mijn gelijk krijg en de nota teniet zal worden gedaan!

creditnota sturen van het betreffende bedrag en stoppen met Goedkopehypotheek.

1 jaar geleden - Ik heb een email gestuurd naar goedkopehypotheek.nl over deze klacht.

Bericht van goedkopehypotheek.nl

1 jaar geleden - Geachte heer / mevrouw, inmiddels is er overeenstemming bereikt over de oplossing. Verdere details zijn bij u bekend.

1 jaar geleden - Deze klacht is zojuist door goedkopehypotheek.nl in behandeling genomen

1 jaar geleden - We hebben bericht ontvangen dat goedkopehypotheek.nl een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

goedkopehypotheek.nl

Heeft op 22 augustus 2016 om 10:41 geantwoord

Geachte relatie,
Wij van Goedkopehypotheek.nl zijn verheugd te kunnen melden dat wij als uw adviseur en u als relatie inmiddels aan alle gestelde voorwaarden voor een oplossing hebben voldaan.
Er is in overleg tussen u en Goedkopehtheek.nl overeenstemming bereikt over de oplossing.
Verdere details over deze oplossing zijn bij u bekend.

Alle klachten die gemeld zijn door degalerij1