Klacht: nalatigheid

op 09 juli 2012 over McDonalds in de categorie Fastfood ketens

Geen uitbetaling ziekengeld sinds januari 2012 volgens de wetgeving is de werkgever verplicht de wernemer ziekengeld te betalen bij ziekte helaas gebeurt dit niet.loonstrook over de maand mei staat vakantiegeld op €1526,40 en vakantiedagen staat op 32.82 de maand juni is opeens het vakantiegeld op € 0,00 en de vakantiedagen staat op 30.73 aan mij is geen vakantiegeld uitbetaald en aangezien ik in de ziektewet zit kan ik ook geen verlof nemen. het schijnt dat ze bij mcdonalds kunnen toveren want opeens is alles weg. heb meerdere malen gemaild naar Mevr A. helaas krijg ik op mijn vragen waar mijn geld is gebleven geen terug koppelig. ik ben diep teleurgesteld in de directeur operations A . ongelooflijk dat een werkgever zo met een zieke werknemer omgaat. ik ben meerdere malen in Amsterdam op het hoofdkantoor geweest en heb daar verschillende curssen bijgewoond. de trainers aldaar zijn allemaal even vriendelijk en enthousiast en de eerste regel die je als cursist geleerd krijgt is behandel een ander zoals jezelf behandelt wilt worden. ik kan niet bevatten dat dit allemaal gebeurt en het levert ook geen positieve bijdrage aan mijn herstel

dat de werkgever eindelijk mijn ziekengeld gaat betalen mijn vakantiegeld uitbetaald. mijn eindejaarsbonus over het jaar 2011 heb ik ook in de maand januari 2012 niet uitbetaald gekregen

Alle klachten die gemeld zijn door sam 1007