Klacht: Nalatig in het verstrekken van belangrijke informatie

op 05 augustus 2016 over VakantieXperts in de categorie Reizen Algemeen

Tijdens het boeken van onze vakantie naar IJsland in februari 2016, hebben wij aan de medewerker van vakantie experts gevraagd of wij ivm de reis en auto nog iets extra’s moesten regelen. Het antwoord was ” nee, alleen een geldig rijbewijs”. We komen aan op Reykjavík en willen onze auto ophalen, maar krijgen onze auto niet omdat we geen creditcard hebben! We hebben onze eerste dag op het vliegveld moeten doorbrengen en onze eerste excursie moeten missen. We hebben een taxi moeten nemen naar ons eerste hotel en op onze 2de dag een nieuwe auto moeten regelen. Dit grapje heeft ons meer dan €1500,- extra gekost.

Wij hebben bij een reisbureau geboekt voor het gemak en de juiste complete informatie! daar is een reisbureau ook voor. Anders kunnen we onze reis net zo goed via internet zelf uitzoeken en boeken.
We hebben dit voorgelegd aan het reisbureau zij vinden dat ze goed gehandeld hebben want ze hebben ons 3 weken voor de vakantie de voorwaarden in onze handen geduwd.
De reisorganisatie Willen ons tegemoet komen met een reischeque van € 100,-. Dit vinden wij belachelijk ten opzichte van de gemaakte kosten.
Wat als ik niet kan lezen?
De medewerker was op de hoogte dat in IJsland een creditcard nodig was bij het huren van een auto, we hebben nog extra gevraagd of er iets geregeld moest worden!

Wij Willen onze extra gemaakte kosten terug.

1 jaar geleden - Ik heb een email gestuurd naar VakantieXperts over deze klacht.

Alle klachten die gemeld zijn door Helenedejong