Klacht: Nalatig en hele slechte omgang met klanten en geen communicatie terug na het melden van een klacht

Anouar.ousrouti op 27 februari 2021 over Breman Installatiegroep in de categorie Installatiebedrijven

Op Zondag 31 Januari 2021 rond 19:00 heb ik de storingslijn gebeld van Breman omdat ik een lekkage heb aan een van de radiatoren in mijn woning, er is door een medewerker opgenomen aan wie ik in het kort heb uitgelegd wat er precies aan de hand is. Ik heb aangegeven dat er dus een lek zit in een radiator waardoor de verwarming niet werkt en wij niet kunnen stoken, De medewerker antwoord met; Zou u een filmpje kunnen sturen naar de volgende telefoonnummer 065318XXXX dan bekijk ik de situatie even op het filmpje en bel ik u daarna weer terug. Daarna is er teruggebeld door de medewerker met de mededeling dat de volgende dag Maandag 01-02-2021 een monteur langs zal komen om de verwarming te repareren.

Op Maandag 01-02-2021 heb ik rond 14:00 niks vernomen waarna ik een WhatsApp bericht heb gestuurd naar het volgende telefoonnummer 065318XXXX in het WhatsApp bericht vermeld ik het volgende ; Niemand heeft nog gebeld voor deze storing wij zitten in de kou. Waarop pas om 18:41 is geantwoord met ; Reeds van ons vernomen? Ja dus. Fijn waarna ik weer heb geantwoord met ; Wat fijn ! Breman heeft geen afspraak, Ik zal morgen contact opnemen met staedion. antwoord terug gekregen met; ok prima.. ik zie ook geen info van uw postcode. Hoop dat ze u verder helpen. Mvg. Hier heb ik nog screenshots van gemaakt ter bewijs.

Kort daarna heb ik telefonisch gebeld met de storingsnummer 038 385 33 00. En kreeg een medewerker aan de lijn genaamd Henny mijn verhaal en ervaring vermeld waarna Henny aangaf dat ze niks kan terug vinden met als vraag wanneer heeft u gebeld? ik uitgelegd dat ik dus de zondag 31-01-2021 heb gebeld en ook een filmpje heb gestuurd waarop is aangegeven dat er een monteur langs zou komen. Henny antwoord daarop eerst dat ze niks kan terug zien en ook geen filmpje terug ziet in de WhatsApp gesprekken van een dag eerder daarna per WhatsApp opnieuw het filmpje opgestuurd toen vertelde ze dat toch wel contact is opgenomen de telefoon overging maar niemand op nam en dat was gebeurt op maandag 01-02-2021 om 10:00. Dat is wel heel vreemd want ik heb namelijk geen gemist oproep en er is ook geen voicemail bericht ingesproken. Henny gaf aan dat ze toch een monteur zou sturen en die zou uiterlijk 22:00 bij ons zijn om het dus te repareren want de verwarming werkt nog steeds niet.

Eenmaal de monteur aangekomen gaf deze aan dat hij dit niet kon repareren en er word weer opnieuw een afspraak gemaakt zodat er een ander monteur langs kan komen.

Na twee dagen zit ik nog steeds met een kapotte verwarming met tempraturen buiten rond de vriespunt.

NA MEERDERE KLACHTEN BIJ BREMAN ZELF IS ER TOT OP HEDEN NOG STEEDS NIET GEREAGEERD.

Als mijn klacht sireus genomen word en er ook word gereageerd op mijn klachten.

1 jaar geleden - Ik heb een email gestuurd naar Breman Installatiegroep over deze klacht.

1 jaar geleden - Deze klacht is zojuist door Breman Installatiegroep in behandeling genomen

Alle klachten die gemeld zijn door Anouar.ousrouti