Klacht: Naheffing extreem hoge aanmaningskosten

op 26 juni 2017 over CJIB in de categorie Incassobureaus

Boeten voor door rood rijden 239 euro.
Afbetalings regeling a 70 euro per maand. 2e maand iets te laat betaald maar meteen ook de derde betaald dus op tijd voor verloopdatum derde termijn. 11 mei laatste betalingen gedaan, 2 dagen later eerste aanmaning met kosten 115 euro. Ik dacht betaald te hebben dus heb de aanmaning weg gedaan. Niets meer gehoord, dus ik dacht het is in orde. 24 juni ineens de tweede aanmaning !!!!! 460 euro, Ben er helemaal kapot van. Als alleenstaande moeder is dit niet op te brengen. waarom geen bericht gehad over de eerste aanmaning ???? dat deze toch betaald moest worden. Ik ben toch niet gek ofzo ??? 460 euro !!!! dat wordt schuldsanering

dat cjib kan zien dat de bekeuring op 11 mei helemaal betaald is en dat de kosten echt niet terecht zijn.

Ook voor volgende slachtoffers, informeer de mensen .ik had dan die 115 echt wel betaald hoor

Mag je een tweede aanmaning sturen van 2 keer het bedrag van de bekeuring terwijl deze al 11 mei betaald is. Het lijkt mij dan eerste aanmaning over de niet betaalde kosten

1 maand geleden - Ik heb een email gestuurd naar CJIB over deze klacht.

1 maand geleden - Deze klacht is zojuist door CJIB in behandeling genomen

1 maand geleden - We hebben bericht ontvangen dat CJIB een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

CJIB

Heeft op 04 juli 2017 om 15:31 geantwoord