Klacht: nacht tarief tijdens kantooruren berekend

op 28 september 2017 over ARL Loodgieters in de categorie Loodgieters

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Met spoed loodgieter nodig. Lang verhaal kort: hij berekent het nachttarief en weigert het dagtarief toe te passen dat op de website staat. Het is een gewone donderdagmiddag tijdens kantooruren.

Ook na herhaalde telefoontjes en mails geen oplossing gevonden. Eerst word ik met allerlei smoezen aan het lijntje gehouden ( “ik heb de werkbon nog niet ontvangen”) en later wordt er gemeld dat dit het vakantietarief was.

De bouwvak was nog niet begonnen!

Ze hebben ongeveer 120 euro teveel berekend en helaas had ik met een pinapparaat al betaald. Ik wil het teveel betaalde bedrag terug.

Gewenste Oplossing:

Als ik het teveel betaalde bedrag terugkrijg.

Ik wil een nieuwe nota met daarop het juiste tarief en het verschil terug gestort op mijn rekening.

Ook wil ik dat er dan de juiste code vermeld wordt van de kraan i.v.m. de garantie want de code die er nu staat is waarschijnlijk onjuist.

Alle klachten die gemeld zijn door alohakia