Klacht: Nabestaanden service

op 13 juni 2018 over PostNL in de categorie Koeriersbedrijven en post

Op 11-5-18 heb ik de nabestaanden service aangevraagd voor de post van mijn moeder aangezien wij de sleutel op 4-6 moesten inleveren. Ik kreeg netjes een email dat doe service tm 24 juni zou doorlopen, maar ik heb tot op heden geen post ontvangen. Vorige week heb ik met Post Nl gebeld en die mevrouw gaf me aan dat ik me echt geen zorgen hoefde te maken, want ze ging het nu opnieuw instellen, maar wederom niks! Ik kan nu niet meer bij de post en eer dat er een nieuwe bewoner komt zullen we maanden verder zijn. De woningbouw wil 1x voor mij nu de post uit de brievenbus halen, daar ben ik blij mee maar ik heb er een heel hard hoofd in dat het nog goed zal komen. De meeste instanties heb ik nu mijn adres maar rechtstreeks doorgegeven, maar blij wordt ik er niet van. Waarom betaal ik dan 6,95£?!

Als de post doorgestiurd wordt

2 jaren geleden - Ik heb een email gestuurd naar PostNL over deze klacht.

2 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door PostNL in behandeling genomen

Heeft op 13 juni 2018 om 11:32 geantwoord

Geachte mevrouw Keurentjes,

Hartelijk dank voor uw bericht op deze website. Ik vind het erg spijtig om te vernemen dat uw Nabestaandenservice niet goed wordt uitgevoerd. Ik begrijp dat u hier niet op zit te wachten, mijn excuses voor deze gang van zaken. Graag reageer ik op uw bericht.

Aan de hand van uw gegevens heb ik gezien dat u gisteren, 12 juni, helaas opnieuw contact met onze klantenservice heeft moeten opnemen omdat de post nog niet juist wordt doorgestuurd. Naar aanleiding van uw melding is de verantwoordelijke afdeling ingelicht en hen is verzocht actie te ondernemen en u te informeren over de verdere afhandeling. Ik raad u aan het bericht hierover af te wachten en hoop uiteraard dat de post vanaf nu op de juiste manier zal worden doorgestuurdafgeleverd.

Ik ga er vanuit u hiermee voldoende informatie te hebben gegeven. Als u nu of in de toekomst nog vragen of klachten heeft over PostNL dan kunt u ook altijd terecht bij onze Klantenservice; https:www.postnl.nlklantenservice

Heeft op 13 juni 2018 om 11:48 geantwoord

Ik heb nu 2x contact opgenomen en er wordt mij steeds hetzelfde beloofd. De 1e keer werd ik overigens netjes te woord gestaan, maar gisteren... schandalig! Ik stel mijn vraag niet voor niets. Mijn moeder is overleden en dit doet al pijn genoeg, ik ben haar zaken aan het afhandelen. De bedrijven in kwestie zijn op de hoogte dat de post naar mij moet, maar ook dat gebeurd niet, daar kunnen jullie niets aan doen, maar het moet niet zo zijn dat er nog rekeningen gestuurd worden of teruggaves die ik nu dus niet ontvang. Ik krijg straks de problemen en kan dan moeilijk zeggen... ja sorry Post NL heeft de post niet doorgestuurd. Daar heb ik 6,95€ voor betaald. Weggegooid geld nu dus!

Alle klachten die gemeld zijn door Diaantje34