Klacht: Naar de rechter voor kaarten die wij in 2012 (zouden) hebben besteld,maar wat absoluut niet waar is!

op 03 september 2016 over Tickets4U in de categorie Kaartenverkoop

Toen het feest kings off ace uitverkocht was tijdens het ADE (2012) ,hebben wij via het 06 nr dat op de site staat heel last minute gebeld en GEINFORMEERD of ticket4u nog kaarten nog 4 kaarten had voor dit feest.
Dat had ticket4u maar omdat deze vrij duur waren hebben we gezegd verder te zoeken!
Een mnd erna kregen we een incasso brief of we 180 euro wilde betalen voor deze kaartjes , ik ben daar niet op in gegaan omdat het me verspilde moeite en puur bangmakerij leek en hun toch geen poot hadden om op te staan omdat er immers niks besteld is en niks ontvangen!
Nu 4 jaar later en inmiddels 3 incasso brieven zijn we zo ver dat het voor gaat komen bij de rechtbank in Den Bosch !
Wat ticket4u in hun brief naar de rechtbank heeft staan is dat wij online via hun site de kaarten hebben besteld….IETS WAT DUS GEWOON EEN LEUGEN IS!
Je zou zeggen dat als dit ook zo is TICKET4U daarvan ook gewoon een uitdraai zou hebben gemaakt wat dus niet zo is en dus ook niet kan ,mits ze dit vervalsen!
In de tussentijd heb ik zelfs geprobeerd om aangifte te doen bij de politie wegens oplichting en vervalsing , maar blijkbaar is het zo uitgekiend door ticket4u zodat aangifte doen niet mogelijk is omdat dit een civiele zaak is en er dus geen aangifte mogelijk is!
BELACHELIJK is het dat een nederlands web bedrijf op deze manier te werk kan gaan.
Puur oplichten en bangmakerij is het, en veel mensen hebben geen zin in het gezeur en gezeik wat ik nu heb en betalen dus gewoon !
Ik sta er nog steeds voor 100% voor om niet iets te betalen wat je niet besteld hebt en wat je op deze manier word opgelegd, maar als je kijkt naar hoeveel tijd ik hier mee bezig ben geweest en het gezeur en gezeik dat ik ermee heb ….. ?

Als de tickets niet betaald hoeven te worden en niet eerder!!
Sterker nog , ik heb hier inmiddels al zoveel tijd en energie gestoken in deze onzin dat ik eigenlijk geld tegoed heb van tricket4u!!
Dit ben ik ook van plan te gaan eisen in de rechtszaak...

6 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Tickets4U

6 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Tickets4U nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door robby1234