Klacht: Naamwijziging

op 09 oktober 2016 over supersaver.nl in de categorie Online Vliegtickets

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Ik heb geboekt vanuit Amsterdam naar Istanbul op 21/10/2016

Ik heb perongelijk een letter teveel bij mijn voornaam.
Durak Kubra staat namelijk als Durak Kuebra. Op de bevestigingmail staat het goed alleen niet bij de ticket. Kan dit een probleem oorzaken? Ik probeer twee dagen lang te bellen maar krijg het niet te pakken. Ook de mail word niet beantwoord. Wat kan ik nu doen?

Gewenste Oplossing:

Contact opnemen

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over supersaver.nl

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 maand geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over supersaver.nl nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Kubradurak