Klacht: Naamsverandering

op 18 mei 2016 over Ryanair in de categorie Vliegmaatschappij

Je komt op het vliegveld met je ticket.Op het boekingsformulier staat duidelijk voornaam en NIET geboortenamen.Alle andere gegevens komen gewoon overeen.Dat je dan vervolgens 160 euro moet betalen voor een naamsverandering welke per computer binnen 5 minuten is gedaan is naar mijn mening pure diefstal.Vlucht FR6390/FR6391.REFnr HQNZKQ.

Ik heb begrip voor de situatie als men zegt mijnheer u heeft een fout gemaakt de naam is niet conform het paspoort wij moeten kosten in rekening brengen van bv.20,30,40 euro.MAAR GEEN 160 euro.

Mijn vriend had deze fout gemaakt,maar niet expres.Zo moesten wij s’morgens 11/6/2016 om 06.00 uur even 320 euro aftikken.Echt een grote schande.Echt een rede om nooit meer te vliegen met ryanair.

Een tegemoetkoming.

In ieder geval moet eens goed gekeken worden naar de omschrijving in de voorwaarden,zodat andere klanten,reizigers niet met dezelfde problemen te maken hebben.Bovenstaande is gewoon niet klantvriendelijk.

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Ryanair

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Ryanair nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door janvandeursen511@gmail.com