Klacht: Naamsoverschrijving

op 16 mei 2016 over ZeelandNet in de categorie Internetproviders lokaal

Ik heb een GSMnr. wat op naam staat van mijn vriend.

Ik ben al vanaf half februari bezig om het op mijn naam te krijgen.
Formulieren ingevuld en opgestuurd.
Bijna wekelijks gebeld met hetzelfde antwoord: het is in behandeling.
Ben er nu al 3 maanden mee bezig zonder resultaat.
Zeelandnet wordt eens wakker!

Als het GSMnr. op mijn naam staat.

8 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar ZeelandNet over deze klacht.

7 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door ZeelandNet in behandeling genomen

Bericht van ZeelandNet

7 maanden geleden - Geachte mevrouw Jongen, Bedankt voor uw reactie. Ik heb onze administratieve afdeling e.e.a na laten zien, zij komen echter tot de conclusie dat het betreffende abonnement reeds op uw naam staat. Wel stond het abonnement nog op een ander adres, inmiddels hebben zij KPN een verzoek gestuurd om dit nog aan te passen. Als u in de toekomst nog gegevens wenst te wijzigen kan dit snel en makkelijk online via www.mijndeltamobiel.nl. Mijn excuses voor de ontstane situatie, mocht u nog verdere vragen hebben dan verneem ik dit uiteraard graag van u. Met vriendelijke groet, Marco Schrier DELTA N.V. Afdeling Customer Interaction Supervisor Support Office & MKB Desk

Reactie van de melder van de klacht Loes Jongen

7 maanden geleden - Marco Schrier! Het is nu weer een maand later (dus 4 maanden) Heb nog niets gehoord van de adreswijziging??? Mijn vriend heeft kortgeleden gebeld en men verzekerde dat het in orde zou zijn op 1 juni. Heb hierover nog steeds GEEN bericht ontvangen Dit klopt toch niet!!!! Is het zo moeilijk om een adres te wijzigen??????? Loes Jongen

Bericht van ZeelandNet

7 maanden geleden - Geachte mevrouw Jongen, Bedankt voor uw reactie. In onze administratie is de wijziging zichtbaar sinds 23-5, op dit moment zie ik dan ook niet wat er nog aangepast zou moeten worden. Welke gegevens ziet u staan als u kijkt op www.mijndeltamobiel.nl? Met vriendelijke groet, Marco Schrier DELTA N.V. Afdeling Customer Interaction Supervisor Support Office & MKB Desk

Reactie van de melder van de klacht Loes Jongen

6 maanden geleden - Hoe kom ik bij mijndeltamobiel? Loes Jongen

6 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat ZeelandNet een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

ZeelandNet

Heeft op 27 juni 2016 om 07:09 geantwoord

Geachte mevrouw Jongen,

U kunt inloggen op mijndeltamobiel door in de adresbalk van uw internetbrowser https://www.mijndeltamobiel.nl in te typen en daar vervolgens in te loggen.

Marco Schrier
DELTA N.V.
Afdeling Customer Interaction
Supervisor Support Office & MKB Desk

Heeft op 27 juni 2016 om 11:16 geantwoord

Ik kon geen wachtwoord opvragen! Weer gebeld met Zeelandnet (Diego) endie heeft eindelijk alles aangepast en in orde gemaakt.
ZEER slechte service van Zeelandnet in totaliteit ben ik er vanaf half februari
mee bezig geweest. NU STAAT WAT IK HEB KUNNEN INZIEN ALLES OP MIJN NAAM EN ADRES. EINDELIJK...................NA 4 MAANDEN

Alle klachten die gemeld zijn door Loes Jongen