Klacht: Naam partner correct bij boeking, niet correct op ticket

op 13 februari 2018 over supersaver.nl in de categorie Online Vliegtickets

Boekingsbevestiging van supersaver met correcte naam van mijn vrouw. Een dag later ticketbevestiging gekregen. Blijkt de naam door supersaver verkeerd doorgegeven. Dus niet fout van ons. Ik meek dit op maar ze willen ons niet helpen. Zouden de tickets moeten annuleren! Met alke kosten tot gevolg…

Naam ticket cfr boekingsbevestiging en dus paspoort

8 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over supersaver.nl

8 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over supersaver.nl nog niet in behandeling is genomen.

Bericht van Groeten van Max

4 maanden geleden - Beste Fabian, namens Groeten van MAX neem ik graag eens contact met u op. Wellicht kunnen we u helpen met het oplossen van deze klacht. Zou u mij uw klacht en contactgegevens kunnen mailen als u dit leest? Ik hoor heel graag het hele verhaal. Hartelijke groet, Myrthe (redactie Groeten van MAX), groetenvanmax@tuvalu.nl

Reactie van de melder van de klacht Fabian.vergote

4 maanden geleden - Klacht is intussen opgelost, was moeizaam maar is gelukt. Men heeft verzekerd dat we geen problemen zullen ondervinden met onze vlucht. Hopelijk ook effectief zo!

Alle klachten die gemeld zijn door Fabian.vergote