Klacht: Na update storing

op 07 september 2016 over Canaldigitaal in de categorie Alles-in-1

Na de update van Canal digitaal bevriest het beeld een aantal keer per dag. Na meerdere malen gebeld met Canal digitaal, €1,- per gesprek, en diverse keren resetten met behulp van medewerker probleem niet opgelost. Conclusie: u moet maar een nieuwe decoder kopen, deze is al 4 jaar oud en kan dus de update niet aan. Kosten voor mijn rekening. Dit vind ik zeer vreemd daar ik al 15 jaar klant ben en ik niet heb gevraagd om deze update. De decoder is van het type DSR 7141/22.

Het lijkt mij normaal dat deze kosten voor rekening Canal digitaal komen. Uiteraard betaal ik elke maand voor mijn abonnement.

1 jaar geleden - Ik heb een email gestuurd naar Canaldigitaal over deze klacht.

1 jaar geleden - Deze klacht is zojuist door Canaldigitaal in behandeling genomen

Bericht van Canaldigitaal

1 jaar geleden - Bedankt voor uw bericht, U geeft aan dat u problemen ervaart met uw ontvanger nadat de update is geweest voor uw DSR7141/22 en u na 15 jaar abonnee zijnde de geboden oplossing niet helemaal naar wens is en het aanbod wat vreemd overkomt. We begrijpen uw punt zeker en bieden onze excuses aan voor het ongemak. Op dit moment zijn wij een grootschalig onderzoek aan het doen naar det problemen die zijn ontstaan na de update van deze ontvangers. Omdat er nog onduidelijkheid is over de tijd die we nodig hebben om deze ontvangers weer naar behoren te laten werken, willen wij wel een mogelijkheid geven om toch een snellere oplossing te kunnen bieden. Een kosteloze oplossing is helaas niet mogelijk en bieden wij wel een flinke korting aan van € 80,- op een nieuwe ontvanger t.w.v. € 139,00. Tot die tijd vragen wij begrip en geduld te hebben omtrent deze situatie. Het spijt ons u niet anders te kunnen berichten en vinden het met u en vele andere abonnees een hele vervelende zaak en doen ons uiterste best om het probleem zo snel mogelijk te verhelpen. Met vriendelijke groet, Tim Dimon Webcare CanalDigitaal

1 jaar geleden - We hebben bericht ontvangen dat Canaldigitaal een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Canaldigitaal

Heeft op 17 september 2016 om 17:09 geantwoord

Alle klachten die gemeld zijn door Nico vog