Klacht: na uitschrijving toch moeten betalen

op 28 juni 2017 over Huurwoningen.nl in de categorie Websites - Woningen

Premiumaccount opgezegd maar moet nu toch voor een hele maand betalen a 19,95

DEmail wisseling met huurwoningen.nl
Als ik me uitschrijf dan moet ik evengoed betalen voor een hele maand/Ik moet betalen voor iets waar ik geen lid meer van ben?
Ik ben geen hele maand lid geweest Ik heb betaald voor 25-4-2017 t/m 25-5-2017 Staat op mijn rekening afschrift
uitgeschreven per 6-6-2017 Dat is dus 11 nog lid geweest Ik ben bereid voor die 11 dagen te betalen = 19.95/30= 0.67 x 11= 7.32 euro
stuur maar een nieuwe faktuur
Ik ga hier wel een klacht over indienen.

Patricia van der Geld
Van: Administratie Huurwoningen.nl
Verzonden: woensdag 28 juni 2017 12:26
Aan: Patrice Van der Geld
Onderwerp: Re: Factuur 2017139628

Geachte heer/mevrouw,

De uitschrijving vrijwaart u niet om niet te voldoen aan de betalingsplicht. U dient de openstaande factuur alsnog te voldoen voor de periode waarin u lid geweest bent van Huurwoningen.nl.

Maaike

Ben je tevreden over hoe jouw e-mail beantwoord is?
Zeer tevreden Tevreden Niet tevreden

Huurwoningen

Postbus 25119
3001 HC Rotterdam
info@huurwoningen.nl
0900-4002090 (€ 0,05 p/m)

Ik ga niet betalen voor een hele maand

3 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Huurwoningen.nl

3 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Huurwoningen.nl nog niet in behandeling is genomen.

3 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Huurwoningen.nl in behandeling genomen

3 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Huurwoningen.nl een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Huurwoningen.nl

Heeft op 03 juli 2017 om 15:02 geantwoord

Goedemiddag Patricia,

We hebben inmiddels al telefonisch contact gehad over uw klacht. We zullen er zorg voor dragen dat het nóg duidelijker op de webiste komt te staan, zodat klanten zich er niet meer in kunnen vergissen.

We hebben inmiddels een betaling ontvangen en verwerkt in het systeem. Dit betekend dat u vanaf nu geen mails meer zult ontvangen van ons. We hopen u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd.

Maaike
Huurwoningen.nl

Alle klachten die gemeld zijn door PatriceG