Klacht: Na tien dagen mijn klacht in inbehsndeling genomen

op 05 september 2018 over Nationale ombudsman in de categorie Overheid

Klacht gemeente Maastricht sociale zaken over bijstand uitkering en 3 maand al geen inkomen gezien met 4 personen eind dezemaand zetten ze uit huis door woningbouw al 3 maand vAstelasten niet betaald ongeveer 3000 euro ik zit in de nood – wel klacht ingrediënt ombudsman hun advies is na 10 dagen dat hun kunnen niets doen tegen gemeente en 2 de advies van ombudsman man is dat ik mij zelf verdedigen plaats van advocaat – help jullie zo aan burgers problemen oplossen ik heb zo vaak met problemen bij ombudsman terecht gekomen noot geholpen mij mening is dat jullie snel mogelijk inpakken wegwezen sluit dat bedrijf ombudsman kantoor zonde voor de geld onterecht geld ontvangen en op de kont zitten geld buren makkelijk is dat wil ideeën zo geld ontvangen ik ook wil ik zo geld ontvangen. Wat de medewerkers van ombudsman doet dat is walgelijk en misselijk en puur racistiest en puur discriminatie als ik Nederlanders was was ik Allang geholpen als je moslim ben en je heb buitenlandse naam dan gooieze jou naar prullebak is dat democratie is dat menselijk belachelijk het is onacceptabel wat jullie doet wat hebben jullie gered na 1945 orloog wy hebben jullie ekonomie geholpen jullie hebben ons uitgenodigd om naar Nederland toe komen ik ben zelf niet gekomen en ik ben geen asiel ik heb jaren voor Nederland gewerkt en belasting betaal is dat mij of onze verdiende loon nee net zo als Nederlandse burger heb ik ook recht uitkeringen en regelingen krijgen jullie moeten ons menselijk behandelen niet als een vuil dat is onacceptabel . Het zo goreng denk ik moderne Europa moderne kapitalisme land Nederland nemen niet geven niet delen met burger ga weg op je plaats groetjes

Als ik als menselijk behandeldword en niet racirsties behandelen en geen discriminatie doen tegen buitenlandese namen horen en anders behandelen als ik hans of piet was was ik wel geholpen zekerweten ik weet dat mijn klach wird ook niet serieus genomen door jullie jullie bijt niet ondermekaar jullie bijt allen mensen uitbuitenland en dat is wat jullie doet door gaan zo reactie hier over

3 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Nationale ombudsman

3 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Nationale ombudsman nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door At sariisik