Klacht: na telefonisch contact nog steeds aanmaning

op 23 september 2014 over Courlux International in de categorie Oplichting

Beste,

ik heb een paar maanden geleden telefonisch contact met jullie gehad voor het afsluiten van account wegens niet gevraagde zending. Ik heb tot mijn spijt opnieuw een rekening gekregen van 21,80
Mijn lidnummer : 143 0378 95768
Internetcode 9749
Factuurnr 143066170122

Met vriendelijke groeten

Er was me verzekerd dat alles in orde was.
Gelieve dit in orde te brengen.

5 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Courlux International

5 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Courlux International nog niet in behandeling is genomen.

5 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door Courlux International in behandeling genomen

5 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat Courlux International een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Bericht van Courlux International

5 jaren geleden - Geachte heer / mevrouw,Wij zien dat er inmiddels al telefonisch contact opgenomen is met onze klantenservice, het probleem is opgelost, het pakketje is betaald, en het lidmaatschap is stopgezet. Wij hopen dat u naar tevredenheid geholpen bent.Met vriendelijke groet, Courlux klantenservice

Courlux International

Heeft op 21 juli 2015 om 14:18 geantwoord

Geachte heer / mevrouw,

Courlux klantenservice

Alle klachten die gemeld zijn door Cataro