Klacht: Na retoursturen van 3 volledige pakken Black Latte binnen 14 dagen toch een rekening van 108,00€

VJM op 25 april 2019 over Dorivit.nl in de categorie Gezondheidswinkels

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Na telefonisch door een medewerkster van Dorivit, naast 3 pakken Black Latte een reinigingskuur kosten 0,00 euro en 1 gratis pak Black Latte met de verzekering dat dit echt zou werken om af te vallen. In het verleden heb ik vaker iets geprobeerd van Dorivit, en ik legde uit dat dit ook niet geholpen had. Ik was dus al skeptisch maar nadat ik de verzekering kreeg dat ik het retour kon sturen als ik niet tevreden was, ontving ik tot mijn grote verbazing na retourzending een factuur van 108,00 euro.
Op de factuur staan geen prijzen per pak black Latte of voor de reinigings middel.
Ik voel mij zwaar gedupeerd en heb telefonisch ook aangegeven deze rekening niet te willen betalen. Ik wil mensen waarschuwen voor deze oplichting. Want dit is oplichting m.i.z. Ik ben niet 1 kilo afgevallen en heb van te voren gevraagd of dit echt wel werkt. Het was de mevrouw aan de telefoon die mij de gratis reinigingskuur van 7 dagen adviseerde.
Na telefonisch contact over het retourzenden werd er ook nog gezegd dat ik beter 1 pak Black Latte kon behouden…. dus ipv van 3 pakken retour te zenden 2 pakken retour te zenden. Dit heb ik niet gedaan. Kan er niets gedaan worden aan deze oplichterij? In het verleden heb ik de facturen betaald ondanks dat ik niet tevreden was. Nu ben ik niet van plan om ook maar 1 euro te betalen. Ik heb in ons telefoon gesprek heel duidelijk aangegeven wat er gebeurd was.

Met vriendelijke groet,

V.J.M. Hegeman

Gewenste Oplossing:

Als deze rekening kwijtgescholden wordt.

Bericht van Robin van Klacht.nl

5 jaren geleden - Ik heb een email gestuurd naar Dorivit.nl over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

5 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door Dorivit.nl in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

5 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat Dorivit.nl een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Dorivit.nl

Heeft op 25 april 2019 om 12:29 geantwoord

Geboden Oplossing:

Geachte heermevrouw
Hartelijk dank voor uw bericht.
Ik begrijp uit uw bericht dat u ontevreden bent over de kwaliteit van ons product. Wij vinden het spijtig om te horen dat u niet het gewenste resultaat heeft bereikt met onze black latte. Uiteraard is de effectiviteit van de werking voor iedereen anders, aangezien ieder lichaam anders reageert op bepaalde ingrediënten. Daarnaast ben ik niet op de hoogte van uw verwachtingen voorafgaand aan het gebruik.

Wij horen veel positieve reacties en hebben het uiterste vertrouwen in ons product en wij vinden het erg vervelend om te horen dat het voor u niet heeft gewerkt. Heeft u het wel op de juiste manier gebruikt?

De belangrijkste bestandelen zijn actieve koolstof,kokosmelk, L carnitine en chroompicolinaat. Het product is geschikt voor dagelijks gebruik en heeft geen bijwerkingen. De mix van actieve ingredienten heeft een positieve invloed in drie stadia op uw lichaam. L carnitine bevordert de afbraak van vetten en helpt afzetting van lichaamsvet te voorkomen. Chroompicolinaat draagt actief bij aan het metabolisme van vetten en koolhydraten en verhoogt daarmee de stofwisseling . Actieve koolstof zorgt voor de algehele reininging van het lichaam en elimineert gifstoffen.
Wij adviseren deze als volgt te gebruiken:

In de ochtend nuttigt u een mager en gezond ontbijt.

De lunch vervangt u door de Black Latte
U dient 2 theelepels aan te maken met 200 ml water of magere melk dit mag warm of koud wat uw voorkeur heeft.

In de avond nuttigt u een gezonde magere maaltijd.

Vergeet niet uw verantwoorde tussendoortjes te nuttigen.
Het is belangrijk dat u om de 2 a 3 uur iets eet.

Verder is voldoende beweging en water heel belangrijk.

Producten zijn alleen gratis bij afname van het gehele pakket.
Dit staat ook vermeld op de factuur.
Wanneer u producten retouneert betaalt u alleen de gehouden producten.
Hiervoor heeft u een nieuwe factuur 0ntvangen.

Hopende u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd,

Esther
Klantenservice medewerker

T: 31852731755 bereikbaar op werkdagen van 9:00 uur tot 17:00 uur| M: [email protected]|
Dorivit B.V. | Monitorweg 1 | 1322 BJ Almere

Bericht van Dorivit.nl

5 jaren geleden - Geachte heermevrouw Hartelijk dank voor uw bericht. Ik heb het overlegd en bij hoge uitzondering zullen wij de factuur halveren. Wanneer u alleen de Black Latte overmaakt is de zaak hiermee gesloten. Hopende u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd. Met vriendelijke groet Esther Klantenservice Dorivit

Reactie van de melder van de klacht

5 jaren geleden - Inmiddels 54.00 euro armer en geen resultaat. Als jullie middel werkelijk zo goed is...biedt het dan aan niet goed geld terug... nee ipv geld terug betalen mensen voor deze troep zich scheel. Zonde van de 54.00 euro en daar bovenop 5.95 verzendkosten voor het retour sturen. Nooit meer trap ik erin. De reclame op facebook is dan ook misleidend.

VJM

Heeft op 13 mei 2019 om 12:32 geantwoord

Ik heb geen andere keus dan 54.00 euro betalen ipv 108,00

Bericht van Dorivit.nl

5 jaren geleden - Geachte heermevrouw Hartelijk dank voor uw bericht. Wij hebben uw betaling ontvangen. Er staat geen bedrag meer open van u. Fijn dat we het zo hebben kunnen oplossen. Hopende u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd. Met vriendelijke groet Esther Klantenservice Dorivit.

Alle klachten die gemeld zijn door