Klacht: Na opzegging toch incasso innen

op 28 juni 2016 over Huurwoningen.nl in de categorie Websites - Woningen

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Bericht van Huurwoningen.nl

1 jaar geleden - Geachte heer/mevrouw, Wij hebben vanmorgen een e-mail van u ontvangen en wij hebben het account toen per direct voor u uitgeschreven. U heeft hier ook een bevestiging van gehad per e-mail. Met vriendelijke groet, Klantenservice Huurwoningen.nl

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - Deze klacht is zojuist door Huurwoningen.nl in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - We hebben bericht ontvangen dat Huurwoningen.nl een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Huurwoningen.nl

Heeft op 25 juli 2016 om 09:55 geantwoord

Geboden Oplossing:

Geachte heer/mevrouw,

Wij hebben de accountgegevens voor u opgezocht. Echter heeft er geen incasso van ons plaatsgevonden nadat u zich heeft uitgeschreven. U heeft uw account uitgeschreven op 28-06-2016. Echter heeft de incasso van eind juni betrekking op uw actieve account in de maand juni.

Wij incasseren altijd achteraf, derhalve zijn de incasso's terecht uitgevoerd.

Indien er nog is geïncasseerd in de maand juli 2016 kunt u contact met ons opnemen. Echter blijkt uit ons systeem niet dat wij nogmaals bij u hebben geïncasseerd.

Met vriendelijke groet,

Klantenservice Huurwoningen.nl

Alle klachten die gemeld zijn door Annet Hansen