Klacht: Na opstarten blokkeert gsm en valt daarna terug uit.

op 26 augustus 2017 over Acer in de categorie Electronica - Computers

Mijn acer liquid z520 blokkeerde \’s morgens na het opstarten en viel vervolgens terug uit… zeer frustrerend!! heb al ontelbaar veel keren geprobeerd hem op te starten en de batterij er uit te halen, maar met telkens hetzelfde resultaat.. vorige acer werkte ook niet meer na amper een half jaar…

Ik zou hem graag opnieuw gebruiken... Ik zou graag ook willen weten of het een productiefout is, ofdat het aan mij ligt (wat ik betwijfel)...

1 jaar geleden - Ik heb een email gestuurd naar Acer over deze klacht.

1 jaar geleden - Deze klacht is zojuist door Acer in behandeling genomen

Bericht van Acer

1 jaar geleden - Geachte Wij hebben uw klacht ontvangen. Het is uiteraard zeer vervelend dat uw toestel niet goed functioneert. Een van onze medewerkers zal zo spoedig mogelijk contact met u opnemen. Met vriendelijke groet, Acer Service Team

Bericht van Acer

1 jaar geleden - Geachte Waldo Theuwissen, Helaas hebben wij u telefonisch niet kunnen bereiken, mogelijk omdat uw SIM kaart in het toestl met de klacht zit. Een van onze medewerkers heeft u een email verzonden waarop u mag reageren. Mocht het zijn dat u niets in de inbox ziet adviseren wij in uw spamfolder te kijken. Bij voorbaat dank voor uw reactie, Met vriendelijke groet, Acer Service Team

Bericht van Acer

1 jaar geleden - We hebben bericht ontvangen dat Acer een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Acer

Heeft op 15 september 2017 om 15:25 geantwoord

Geachte Waldo Theuwissen,

Wij hebben helaas geen reactie mogen ontvangen op de email die u heeft ontvangen van een van onze medewerkers. We gaan er van uit dat de klacht niet meer van toepassing is. Mocht u nog vragen hebben, dan kunt u contact opnemen met ons contactcenter 088 456 0000 (lokaal tarief). U kunt ook reageren op de email.

Acer Serviceteam

Alle klachten die gemeld zijn door Waldo Theuwissen