Klacht: Na melding stormschade en inschakeling van deskundigen geen concrete actie

Ordeal op 17 september 2020 over Interpolis in de categorie Verzekering

Op 26 augustus heb ik stormschade gemeld bij Interpolis. Eerst kreeg ik de indruk dat dat voortvarend zou worden aangepakt. Dezelfde dag nog stond een onderaannemer van het bedrijf dat namens Interpolis reparaties uitvoert aan de deur om de schade te bekijken. Het gaat hier om een rond gebouw en ik kreeg de indruk dat men een dergelijke klus niet kon klaren. Ze hebben niets opgemeten, alleen even gekeken. Ik zou op zeer korte termijn iets horen. ??? Wel namen ze een stukje lei mee, omdat ze het vermoeden hadden, dat daarin asbest was verwerkt.

Van dit bedrijf niets meer gehoord. Ook niet van de hoofdaannemer. Nog maar eens gebeld naar Interpolis. Werd teruggebeld door Schade-expert van Interpolis. In eerste instantie was het niet nodig dat hij langs zou komen. Aan de hand van de foto’s was hem de situatie duidelijk. Er zou nu schot inkomen.

ik werd weer gebeld door een ingehuurd adviesbureau, die moest komen controleren of het nu inderdaad om asbest ging. Ook dit bedrijf kwam langs en nam een monster mee. Vervolgens hoorde ik weer niets.

Nog maar eens gebeld, omdat ik bang was/ben dat bij een volgende storm het hele dak eraf ging.

Diezelfde schade expert belde me op en wilde nog eens komen kijken. Heeft hij ook gedaan. Als Ing. kon hij dit beoordelen en met een voorstel komen, zo zei hij tijdens zijn bezoek. Ik zou uiterlijk in de eerste helft van de vorige week (dus rond 8/9 september) bericht krijgen.

NIET DUS.

Ik vind het nu wel mooi geweest. Is dit INTERPOLIS: GLASHELDER?

Ik wil dat Interpolis dit serieus en voortvarend afhandelt. Als ik op internet in mijn schadedossier kijk, zie ik alleen dat de schade is gemeld en is er geen enkele voortgang. Schande.

2 jaren geleden - Ik heb een email gestuurd naar Interpolis over deze klacht.

Bericht van Interpolis

1 jaar geleden - Beste Meneer Reubsaet, We zagen dat de klacht op deze site nog open staat en sluiten dit bericht. Bedankt voor uw melding op dit forum. Fijn dat u ons liet weten dat u niet tevreden bent. Natuurlijk onderzoeken wij uw klacht. U ontvangt van één van de klachtenbehandelaars van Interpolis rechtstreeks (dus niet via deze site) onze inhoudelijke reactie. Deze reactie kunt u binnen veertien dagen verwachten. We sluiten de klacht op deze site af. Met vriendelijke groet, Klachtenmanagement Interpolis

1 jaar geleden - Deze klacht is zojuist door Interpolis in behandeling genomen

1 jaar geleden - We hebben bericht ontvangen dat Interpolis een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Interpolis

Heeft op 22 februari 2021 om 16:12 geantwoord

Alle klachten die gemeld zijn door Ordeal