Klacht: Na meer dan 1 maand nog steeds geen oplossing

op 18 februari 2019 over Max ICT in de categorie Computerwinkels

Op 7 januari bestel ik een moederbord met leveringstermijn 1-3 dagen. Op 15 januari wordt het eindelijk geleverd. Ik merk dat het defect is en log op 17 januari een RMA. Op 21 januari krijg ik eindelijk de melding dat ik het defect bord mag opsturen. 221 stuur ik het op.
Meermaals navraag krijg ik als antwoord dat het bord naar de leverancier is opgestuurd, dat de leverancier het naar de fabrikant heeft opgestuurd, dat ik nog die week op oplossing van de leverancier zal krijgen. We zijn nu 18 februari, meer dan 1 maand na melden van het defect en ik heb nog steeds geen oplossing van Max ICT gekregen. Ik ben klant bij hen, niet bij hun leverancier of fabrikant.
Ik heb bij Max ICT ge-eist dat ik deze week nog een werkend bord ontvang maar het is opnieuw stil.

Zo snel mogelijk een NIEUW en werkend moederbord!

2 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Max ICT

2 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door Max ICT in behandeling genomen

1 maand geleden - We hebben bericht ontvangen dat Max ICT een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Max ICT

Heeft op 10 juni 2021 om 08:49 geantwoord

Goedemorgen nrosier,

Bedankt voor uw review op 18 februari 2019. Nogmaals excuses voor de situatie die zich heeft voorgedaan.

Wij willen deze case graag afsluiten gezien we meer dan een jaar verder zijn. Hopelijk is alles voor u op een gepaste manier opgelost. Indien u vragen en-/of opmerkingen heeft horen we dit natuurlijk graag.

Max ICT Webcare

Alle klachten die gemeld zijn door nrosier