Klacht: Na leveringen laten op zich wachte

op 30 augustus 2016 over Mandemakers Keukens in de categorie Keukenleveranciers

Wij zijn in april bij mandemakers keukens geweest in Beuningen .
Mooie winkel mooie keukens en vriendelijk personeel.
ze nemen ruimschoots de tijd voor je om ales rustig Door te nemen .
We wilde de keuken rond de bouwvak vakantie geleverd hebben .
Dat was geen probleem.
28 juli hebben we de L hoekkeuken geleverd gekregen .
Ik zou hem zelf plaatsen .
maar naar dat ik de kastjes op zijn plaats had en waterpas probeerde ik het keuken blad te monteren .
Deze waren allebei 10 cm langer dan de keuken zelf .
Dus zelf zagen ,waardoor je geen mooie afwerking krijg Door de zaagsnede.
Dus weer geld uitgeven voor de afwerking .
toen de deurtjes af hangen .
De kleur moest magnolia zijn maar er zaten 2 witte deuren bij met een sticker dat deze fout waren en er nieuwe voor geleverd zouden worden .
De koelkast frontdeur was Door transport beschädigt ook deze zou na geleverd worden .
vandaag gebeld met mandemakers op 30-08-2016 een maand naar levering nog geen nieuwe deurtjes die moesten nog binnen komen .
verkeerde deurtjes terwijl de order in a pril is op genomen en eind augustus nog geen complete keuken .
En dat alles voor bijna 3800 euro
ik kocht voor mijn koopwoning in 2006 een compleet U keuken bij keuken concurrent maar daar mankeerde niks aan .
alles compleet geleverd en voor 2200 euro .
ik weet wel waar mijn volgende keuken van daan komt .

Waar voor je centen .
en als je niet aan je eisen kunt voldoen eis dan niet meteen het hele bedrag.
ik krijg 2 kastdeurtjes eerst naar geleverd en de koelkast deur later omdat deze nog besteld moet worden .
Dat kost mij 2 x een half dag vrij om die deuren in ontvangst te nemen.
En als een klant zelf de keuken monteer wijs hem er dan meteen op dat de aanrechtbladen standaard 10 langer worden geleverd zodat hij de afwerkstrip optie kan halen in de zelfde kleur

3 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Mandemakers Keukens over deze klacht.

1 maand geleden - Deze klacht is zojuist door Mandemakers Keukens in behandeling genomen

1 maand geleden - We hebben bericht ontvangen dat Mandemakers Keukens een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Mandemakers Keukens

Heeft op 12 oktober 2016 om 16:23 geantwoord

Beste meneer / mevrouw Ulrich,

Allereerst excuses dat onze reactie via deze weg enige tijd op zich heeft laten wachten. Ik heb uw ordergegevens erbij gepakt en zie dat uw keuken op 26/9 jl. 100% is opgeleverd. Uw overige opmerkingen nemen wij zeker mee om onze werkwijze te blijven optimaliseren. Mochten wij u in de toekomst nog ergens mee van dienst zijn dan vernemen wij dit uiteraard graag via 0416-539310 of via klantenservice@mandemakers.nl.

Matthijs - Webcare Mandemakers Keukens

Alle klachten die gemeld zijn door eugene43