Klacht: na half jaar nog steeds niet geld terug gestord

op 21 september 2017 over Canaldigitaal in de categorie Alles-in-1

Ik had op 30 maart geld overgemaakt voor een canaaldigitaal kaartje voor de tv in de camper. Maar helaas werkt die niet voor bij onze tv voor in de camper. Ik heb gelijk contact met jullie opgenomen en gelijk terug gestuurd en jullie zouden mij binnen 4 tot 6 weken mijn bedrag van 207,95 euro terug sorten. Maat tot op heden na vele malen bellen van mij naar jullie nog steeds mijn geld niet terug gestort gekregen. Ik ben erg teleurgesteld en heel erg BOOS, want jullie beloven alles maar er gebeurt niks. Ik heb zoveel malen keren naar jullie gebeld ,zelfs wel meerdere keren per week. En iedere keer krijg ik weer een smoes van jullie. Wat is er nou zo moeilijk aan om mijn geld terug te storten ??????? Ik word al 7 maanden aan het lijntje gehouden door jullie en tot op heden nog steeds mijn geld niet terug.
Dus ik denk dat ik maar andere stappen moet gaan ondernemen en zorgen dat dit maar landelijk bekend gaat worden ook op tv. Mooie reclame of niet dan voor jullie. Ik zal zeker gaan zorgen dat dit landelijk bekend gaat worden en jullie spijt van gaan krijgen. Bij deze hoop ik mijn bedrag van 207,95 euro zo spoedig mogelijk terug gestort te krijgen.

Ik ben totaal niet tevreden. Na 7 maanden nog steeds niet mijn geld terug gestort gekregen van jullie.
Ik vind dit ronduit schandalig.
Dus wil nu met spoed het bedrag 207,95 terug gestort hebben.

1 maand geleden - Ik heb een email gestuurd naar Canaldigitaal over deze klacht.

1 maand geleden - Deze klacht is zojuist door Canaldigitaal in behandeling genomen

1 maand geleden - We hebben bericht ontvangen dat Canaldigitaal een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Canaldigitaal

Heeft op 26 september 2017 om 14:06 geantwoord

Geachte Mevrouw Mink,

Onze welgemeende excuses dat u zolang moet wachten op de terugstorting. Dit is niet de normale gang van zaken. Gisteren hebben wij u hierover een e-mail gestuurd. Einde van deze week zal het bedrag teruggestort worden op uw rekening.

Wij hopen u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd.

Paul
Webcare Canal Digitaal

Alle klachten die gemeld zijn door jacqjack