Klacht: Na geld terug geboekt te hebben lijkt het onmogelijk opnieuw weer lid te worden

op 07 september 2016 over Spotify in de categorie Muziekwinkel

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Ik heb uit nood 9,99 terug moeten boeken en hierbij is mijn accaunt natuurlijk beëindigd. Nu heb ik mijn geldzaken weer op orde en wil graag mijn account terug. Nu geeft hij de heletijd een melding van verkeerde gebruikersnaam en wachtwoord. Als ik het opnieuw wil aanmaken wordt er te vaak doorverwezen en kan de pagina niet openen. Ook heb ik handmatig geld naar ze overgemaakt met mijn klant ID maar helaas geen succes en ben mijn geld nu ook kwijt.

Gewenste Oplossing:

Als ik weer normaal mijn oude spotify weer terug heb mijn afspeellijsten.

Bericht van Robin van Klacht.nl

8 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Spotify

Bericht van Robin van Klacht.nl

8 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Spotify nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Maxlebelle