Klacht: Na etensbon van vorige klacht doetinchem weer in de fout

op 04 september 2016 over McDonalds in de categorie Fastfood ketens

Bij afhaal 2stuks big mac door mijn dochter in de nacht afgehaald om ons te verrassen zat er op een geen sla dit werd door mc donald goedgemaakt met etensbon voor vier heel netjes.

Gaan met zijn vieren met etensbon uit eten lever brief in en vraag of dit in een keer opgediend kan worden ging moeizaam en van onze bestelling waren er 2 specials big tasy kip zonder tomaat en ui. Eentje klopte andere niet zelfs de bacon zat er niet op, niet te geloven dit was toch zeker julli goedmaker en gaat ook mis er werd nog niet eens gevraagd of het goed ging.
Dus weer een teleurstelling je zou toch zeggen dat dit dan zeker goed moet gaan.

Weer een nieuwe etensbon net zo lang tot ze in doetinchem laten zien dat het ook goed kan gaan want we hebben goede ervaring met mc donalds we komen er al met de opening van mc donald in duiven waar we op de foto stonden in de krant bij de mc drive.

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over McDonalds

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over McDonalds nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door wissink60