Klacht: Na circa 4 jaar kapotte printplaat remeha calenta 40c ketel

op 26 januari 2018 over Remeha in de categorie CV Ketels

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Op kerstavond viel onze CV ketel plotseling uit. Onze eigen installateur heeft gelukkig de 1e kerstdag kunnen oplossen (top). De printplaat bleek kapot te zijn. Ik was verbaasd dat de vervanging van een dergelijk belangrijk onderdeel binnen zo\’n korte tijd na aanschaf niet onder de garantie viel. De rekening bedroeg €232,– , fijne kerst.

Onze installateur kon verder niets voor ons betekenen. Zijn ervaring was wel dat deze klacht regelmatig voor kwam.

Graag ontvangen wij oplossing van Remeha voor de rekening die we hebben gekregen.

Gewenste Oplossing:

Ik ben tevreden als Remaha de kosten van de reparatie aan mij terugbetaalt.

Bericht van Robin van Klacht.nl

10 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Remeha over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

9 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Remeha in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

9 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Remeha een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Remeha

Heeft op 20 februari 2018 om 15:36 geantwoord

Geboden Oplossing:

Oplossing is alleen zichtbaar voor melder van de klacht

Heeft op 20 februari 2018 om 16:18 geantwoord

Er is vanuit Remeha geen enkele handreiking gedaan. Zeer slechte service, kennelijk staan ze niet achter hun product. Volgende keer zeker geen Remeha meer.

Alle klachten die gemeld zijn door Peter Lambregts