Klacht: na betaling product niet geleverd

op 12 augustus 2017 over Huisdiergigant.nl in de categorie Dierenwinkels

Op 16-07-2017 een hondenmand ter waarde van 89.95 besteld bij huisdiergigant en deze heb ik netjes betaald. De levertijd zou 1 tot 5 werkdagen zijn volgens de site. Na een week geen verandering in mijn aankoopstatus op de website dus proberen te bellen hoe lang het nog ging duren. Ik belde naar de 2 telefoonnummers op de website 0611583530 en 046-4360005 maar deze nummer zijn afgesloten dus toen gingen er bij mij alarmbellen af.
Ik ben op onderzoek uitgegaan en vond nog een telefoonnummer 0464375359 maar ook deze is afgesloten. meneer Leo Handels de eigenaar van deze winkel verkoopt ook via bol.com dus ook met hun contact opgenomen maar omdat ik niet via hun heb gekocht kunnen ze niets voor mij betekenen. Op marktplaats gaat deze meneer ook vrolijk verder en hier staat weer een ander telefoonnummer. 0468884202, deze is niet afgesloten maar word niet opgenomen. Omdat ik 2 auto uren verwijderd van deze winkel woon heb ik hierna de garage die tegenover deze winkel is gevestigd gebeld en die vertelde dat er meer klachten waren maar dat meneer Handels wel af en toe in zijn winkel is en zelf op dat moment kwam aanrijden maar ook meteen weer vertrok. Dus de winkel moet nog wel open zijn. Ik heb al meerdere keren gemaild via zijn website en via marktplaats maar meneer reageert niet. Ik ben echt verdrietig. Deze mand is niet goedkoop en wilde ik mijn oudere hond geven ivm gewrichtsproblemen. nu kan ik nog geen mand voor haar kopen.

ik wil mijn mand of per omgaande mijn geld terug

Alle klachten die gemeld zijn door Oreo01