Klacht: na betaling product niet gekregen

op 10 december 2017 over Worldpay in de categorie Betalingsdiensten

Betaling gedaan voor Phoenix date recovery omdat ik mijn foto’s niet kon open op mijn SD kaart die gemaakt zijn op de vakantie. Via google ben ik terecht gekomen bij Phoenix data recovery op de website stond vermeld dat foto’s eventueel terug waren te halen via dit programma. Tijdens het scannen van de foto’s kon ik dit doen met een gratis versie. alleen voor het herstellen moest ik een betaalde versie hebben.

De betaalde versie heb ik betaald aan:
Worldpay Customer Payments
IBAN: NL59ABNA0XXXXX626 2261 63
Bedrag: € 76,79

Met het afronden van de betaling kreeg ik een melding dat er een fout was opgetreden en de betaling niet was afgerond. Alleen is het wel van me rekening afgeschreven. Heb tevens ook geen bevestigingsmail ontvangen van de bank met het afschrift, En ook geen inlog gegevens van het programma.

Ik zie bij verschillende klachten dit rekening nummer naar voren komen. Voor veel verschillende produchten waarbij allemaal de zelfde problemen zijn naar voren gekomen.

Geld terug! heb ergens voor betaald wat ik niet heb ontvangen.

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Worldpay

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Worldpay nog niet in behandeling is genomen.

11 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Worldpay in behandeling genomen

11 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Worldpay een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Worldpay

Heeft op 27 december 2017 om 15:22 geantwoord

Dank u wel voor uw bericht.

Worldpay is een payment service provider die in opdracht van online bedrijven betalingen afhandelt. Worldpay is alleen verantwoordelijk voor het afhandelen van de betalingen aan de online bedrijven. Mocht u vragen hebben over uw individuele betaling en/of status van uw bestelling, adviseren wij u om rechtstreeks contact op te nemen met het desbetreffende bedrijf of uw bank.

Worldpay

Heeft op 27 december 2017 om 15:58 geantwoord

Komen meerdere klachten binnen over dit rekening nummer en jullie blijven deze maar ondersteunen. Misschien moet daar is naar gekeken worden!

Alle klachten die gemeld zijn door BramSCH