Klacht: Na betaling nog niet ingelogd geraken

op 19 december 2017 over Parship in de categorie Datingsites

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Heb mij gratis aangemeld en netjes alles afgehandeld.heb al reeds eerste betaling gekregen maar kan nog steeds niet inloggen.zelfs wanneer ik aanduid “wachtwoord vergeten” krijg ik geen antwoord

Gewenste Oplossing:

Geld terug of ingelogd geraken he

Bericht van Robin van Klacht.nl

4 weken geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Parship

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 weken geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Parship nog niet in behandeling is genomen.

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 weken geleden - Deze klacht is zojuist door Parship in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 weken geleden - We hebben bericht ontvangen dat Parship een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Parship

Heeft op 27 december 2017 om 15:54 geantwoord

Geboden Oplossing:

Geachte Pat133,

Uw e-mails zijn waarschijnlijk ten onrechte als \"spam\" gemarkeerd en komen daarom niet aan in uw inbox. Ik heb contact met u opgenomen via de klantenservice van Parship. U zou nu weer in moeten kunnen loggen.
Mocht u nog vragen hebben hoor ik het graag.

Met vriendelijke groeten,
Nico Teeuwen
Parship WebCare

Heeft op 27 december 2017 om 17:19 geantwoord

Heb terjuist nog eens geprobeerd,te vergeefs.zelfs bij spam geen berichten.wel gek(e-mail juist maar wachtwoord kan zijn dat ik dat met het aanmelden verkeerd heb gedaan) maar heb mij nog nooit kunnen aanmelden groetjes pat133

Alle klachten die gemeld zijn door Pat133