Klacht: Na betaling niet teruggekoppeld naar Kiala website

op 30 augustus 2016 over Kiala in de categorie Koeriersbedrijven en post

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Na betaling via Ingenico, niet teruggekoppeld naar Kiala website om mijn verzendbewijs uit te printen.
Ingenico gaf aan dat er problemen waren met terugkoppeling naar Kiala website.
Kiala is niet te bereiken, niet telefonisch en niet via mail.
Wel is mijn €7,50 afgeschreven van mijn rekening (verzending naar buitenland).
Maar ik heb geen verzendbewijs.

Gewenste Oplossing:

Wil mijn €7,50 retour betaal en ga vanaf nu niet meer met Kiala verzenden.

Bericht van Robin van Klacht.nl

8 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Kiala

Bericht van Robin van Klacht.nl

8 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Kiala over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

8 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Kiala nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door 2dexspeelgoed@gmail.com