Klacht: Na betaling niet kunnen inloggen

op 07 juli 2016 over woondirect in de categorie Makelaars

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

17juni heb ik 24,95 overgemaakt naar woondirect voor een lidmaatschap van 1 maand waardoor ik onbeperkt zou mogen kunnen reageren.tot op de dag van vandaag nog steeds niet kunnen inloggen. Mails worden niet beantwoord.geen telefoonnummer .ze adverteren dat ze 39 antikraak panden in Arnhem beschikbaar hebben.

Gewenste Oplossing:

Alsnog voor een maand kunnen reageren of anders mijn geld terug.

Bericht van Robin van Klacht.nl

10 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over woondirect

Bericht van Robin van Klacht.nl

10 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over woondirect nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door nicolette engelen