Klacht: Na betaling geen product ontvangen!

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Volgens de website Onlinesunshop.com zou mijn bestelling binnen een paar dagen in huis zijn, maar na 2 weken had ik nog niets ontvangen. Hij schreef in zijn e-mail dat er door grote drukte de spullen met mondjesmaat zouden leveren. Nu na bijna 3 weken wachten nog niets in huis!! Als ik deze week niet mijn product ontvang ga ik aangifte doen bij de politie van oplichting. En ik kom bij je langs in Heerhugowaard.

Gewenste Oplossing:

Mijn aanbetaling terug of het product!

Bericht van Robin van Klacht.nl

5 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door onlinesunshop.com in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

5 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat onlinesunshop.com een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

onlinesunshop.com

Heeft op 12 juli 2012 om 11:25 geantwoord

Geboden Oplossing:

Beste Klant,

Wij vinden dit erg vervelend voor u en zullen de klacht doorgeven aan de klantenservice.
De klantenservice zal contact met u opnemen en u meer informatie over de levertijd verstrekken, een alternatief aanbieden of uw geld retourneren.

Met vriendelijke groet,

Online Sun Shop webcare team

Bericht van Robin van Klacht.nl

5 jaren geleden - De melder van de klacht heeft zojuist de oplossing van onlinesunshop.com beoordeeld.

Alle klachten die gemeld zijn door vaffanculo