Klacht: Na betaling bij registratie, niet kunnen inloggen

op 06 juli 2016 over woondirect in de categorie Makelaars

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Ik heb mij 3 weken geleden geregistreerd bij woon-direct en de kosten hiervoor betaald. Vervolgens kon ik niet meer inloggen. Ik heb meteen een mail naar woon-direct gestuurd. DIt is inmiddels bijna 3 weken geleden en ik heb nog steeds geen antwoord.

Daarnaast kan ik geen enkel telefoonnummer vinden van woon-direct.

Hele slechte service!

Gewenste Oplossing:

Ik wil in kunnen loggen. Wanneer dit niet lukt wil ik mijn geld terug.

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over woondirect

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over woondirect nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Lois Vanhautem