Klacht: Na bestelling geld overgeboekt

op 01 juli 2017 over docdata payments in de categorie Betalingsdiensten

Ik heb in de officiele Mart Visser webshop kleding besteld, heb betaald, maar geen bevestiging van de bestelling gekregen. Kan de bestelling ook niet meer terug vinden. Heb de webshop ook al een mail gestuurd. Kan de klantenservice alleen op werkdagen bereiken.
Volgens mij is de betaling gewoon omgeleid naar een andere pagina. Heb betaald op rekeningnummer NL48DEUT0319887774.
Ik zou graag willen weten hoe ik mijn geld terug zou kunnen krijgen.

Als ik mijn geld terug krijg of mijn bestelde kleding in huis heb.

4 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar docdata payments over deze klacht.

4 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door docdata payments in behandeling genomen

4 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat docdata payments een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

docdata payments

Heeft op 03 juli 2017 om 09:55 geantwoord

Bericht van docdata payments

4 maanden geleden - Docdata Payments handelt het betalingsverkeer af voor een groot aantal webwinkels. Na het afhandelen van de betaling laten wij de webwinkel weten dat er betaald is en storten wij het geld op de bankrekening van de webwinkel. Wij leveren zelf de bestelde producten of diensten niet uit. Deze betaling is echter niet afgehandeld door Docdata Payments maar door een andere Payment Service Provider. We hebben deze informatie aan mevrouw doorgegeven.

Alle klachten die gemeld zijn door Ria Bijleveld