Klacht: Na annulering van bestelling geen geld terug gehad

op 28 februari 2017 over Typhone in de categorie Telecomwinkels

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Twee dagen na het bestellen van een IPhone 7 bij Typhone.nl heb ik contact opgenomen met de klantenservice omdat ik nog steeds geen bevestIging had gekregen van mijn bestelling. Daar zeiden ze dat er een foutje in het systeem zat. Ze konden de bestelling annuleren en dan zou ik mijn geld terug krijgen. Dit was op 26 januari. Daarna heb ik meerder keren gebeld om te vragen waar mijn geld bleef. De laatste keer dat ik belde kreeg ik een bandje te horen met de tekst dat het faillissement is aangevraagd. Ik vrees dat ik naar mijn 600 euro kan fluiten.

Gewenste Oplossing:

Ik wil mijn geld terug! (600 euro)

Bijgaand een bewijs van overschrijving van 600 euro.

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Typhone

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Typhone nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Eugenie1968