Klacht: Na al meer dan een week bellen!! niks!!

op 23 juli 2012 over Gastouderbureau Friesland in de categorie Gastouder bureau

ik ben nu al sinds 2006 gastouder bij gastouderbureau friesland! in het begin erg tevreden alleen had ik voor de wetten en regels nog nooit een r.i gehad!
Ook eventuele nieuwe kindjes moest ik zelf zoeken, en heb tot nu toe nog maar 1 kindje via hun gekregen!
Sinds de wetten zijn aangepast en de betaling via het GOB loopt is het 1 grote bende! iedere keer krijg ik het zelfde te horen, ja storing bij de bank, ja willen een ander betaalsysteem zodat de betalingen goed lopen!
Volgens mijn factuur hoorde ik het de 12de op mijn rekening te hebben, nu zijn we de 23ste en nog geen loon!
Ik heb er sinds vorige week maandag al elke dag achteraan gebeld!
Hier word je toch niet goed van??goedkope service, maar zeeeeer slechte service!!!

Je naam ten goede krijgen en betalingen op tijd doen naar de gastouder toe! wij werken er hard voor maar krijgen het niet zoals het hoort!!!!

4 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door Gastouderbureau Friesland in behandeling genomen

4 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat Gastouderbureau Friesland een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Alle klachten die gemeld zijn door pieterson01