Klacht: .

op 26 december 2012 over Gastouderbureau Friesland in de categorie Gastouder bureau

Na vele, vele acties te hebben ondernomen om ons geld te krijgen, heb ik afgelopen week het bericht ontvangen dat het bedrijfspand van GOB Friesland geheel leeg staat en * met de Noorderzon is verdwenen. Ik heb nog geld van hem tegoed over de maanden Juli, Augustus, September en Oktober 2012 terwijl de belastingdienst het geld heeft overgemaakt naar de rekening van het GOB. Ik ga aangifte van oplichting / diefstal doen bij de politie.*  is een eerste klas onbetrouwbaar persoon, met andere woorden kan ik deze man niet beschrijven. Ik wil iedereen oproepen mijn initiatief te volgen en ook aangifte te gaan doen. Wellicht krijgen we hiermee ons geld niet maar Luuk moet gestopt worden met zijn oplichtingspraktijken.Samen staan we STERK!

Ik wil mijn geld waar ik recht op heb.

6 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Gastouderbureau Friesland nog niet in behandeling is genomen.

5 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door Gastouderbureau Friesland in behandeling genomen

5 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat Gastouderbureau Friesland een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Alle klachten die gemeld zijn door wietzehinke23